SOFITU ENTAMA UNA XUNTANZA ANTE'L XUICIU A UN POLICIA ESPAÑOL D'ULTRADERECHA

Ir abajo

SOFITU ENTAMA UNA XUNTANZA ANTE'L XUICIU A UN POLICIA ESPAÑOL D'ULTRADERECHA

Unvio  Che Guevara el Dom Xin 24, 2010 6:41 pm

El muérganu antirrepresivo Sofitu denuncia el acosu al que'l mozu independentista asturianu Miguel F.A. foi sometíu por parte de miembros de la Policía española encabezaos por un conocíu ultraderechista de la ciudá d'Uviéu, tamién axente del mentáu cuerpu policial, hasta que'l continuu siguimientu llevó a una situación d'agresión física´l día 11 de Xunu del 2009 , cuando fué reteníu ente insultos y burlles, por portar una sudadera cola bandera nacional vasca y el nome de Euskal Herria debaxo, esta situación llevó al mozu agredíu a interponer una denuncia escontra´l policía agresor, que se convierte nun xuiciu de faltes contra'l mesmu, pal prósimu día 29 de xineru. El mozu independentista tamién denunció la intosicación de la que fué oxetu por parte del agresor principal, intentando culpalu de portar 83 gramos de h.achís, pola qu'hubiera una petición de 300 a 30 mil euros, pero que a la fin foi desestimada.
Sofitu vindica una vegada más la salida de les fuercies d´ocupación españolas del nuesu país, y sigui denunciando la esistencia de grupos incontrolaos dientru de los cuerpos policiales o faciendo un trabayu a la vera de los mesmos col enfotu de reprimir a la xente comprometío cola llibertá d'esti pueblu, y la so clas trabayadora. Ye por ello polo que llamamos a tola xente solidario a participar nuna concentración énte los xulgaos de Llamaquique d´Uviéu pal prósimu día 29 de xineru a les 9::30 hores de la mañana y d´esta forma da-y el nuesu sofitu.
POLICÍA ESPAÑOLA FORIATA Y REPRESORA.
PUXA ASTURIES LLIBRE Y SOCIALISTA
PUXA LA LLUCHA


http://www.glayiu.org/?accion=ver&tipo=noticia&id=10844
avatar
Che Guevara

Númberu d'unvíos : 5
Fecha de inscripción : 22/01/2010
Llugar : Llión

Ver perfil d'usuariu

Tornar arriba Ir abajo

Re: SOFITU ENTAMA UNA XUNTANZA ANTE'L XUICIU A UN POLICIA ESPAÑOL D'ULTRADERECHA

Unvio  Che Guevara el Mar Xin 26, 2010 5:09 pm

Solidaridá pa con Miguel


Dende la organización AGORA País Llionés queremos dar el nuesu más sinceru sofitu a Miguel F.A., mozu asturianu de la esquierda independentista, bien conocíu pentre la Esquierda Llionesista pola súa collaboración colos movimientos sociales llioneses, ante'l sou inminente xuiciu de faltas contra un miembru de la policía española, que-y acometeu y acorvióu a la salida de la súa casa n’Uviéu, el día 11 de xunu de 2009, solo pol feitu de vistir un sudadeiru con una bandeira nacional vasca y la inscripción “Euskal Herria” debaxo. A lo que paez, esi policía sedría un miembru de la estrema-dereita españolista, bien conocíu polas súas actividaes como ultra del Real Oviedo.

Esta agresión por parte de las Fuercias de "Seguridá" nun ye un feitu aislláu, puesto qu’esti tipu d'abusos policiales viénense dando en numarosas zonas del Estáu Español. Hai que recordar las agresiones sofridas na Ciudá de Llión, en febreiru de 2009, nuna conocida tabierna del Barrio Húmedo onde paran anticapitalistas, por parte de policías cola cara cubierta y atapando los sous númaros d'identificación; ou la muerte “por causas naturales” d'un mozu de 22 años nel cuartón de la policía española en Xixón, entre muitas outras.

Por eso, animamos a participar na concentración solidaria convocada pol organismu anti-represivu asturianu Sofitu, esti vienres 29 de xineiru a las 9:30 horas, delantre los xulgaos de Llamaquique d'Uviéu.

Nun dexemos qu'esti tipu d'abusos de los Cuerpos de "Seguridá" queden impunes.
¡NON MÁS REPRESIÓN!
¡STOP IMPUNIDÁ POLICIAL!


http://www.nodo50.org/agora/?q=lli/solidarida-pa-con-miguel
avatar
Che Guevara

Númberu d'unvíos : 5
Fecha de inscripción : 22/01/2010
Llugar : Llión

Ver perfil d'usuariu

Tornar arriba Ir abajo

Re: SOFITU ENTAMA UNA XUNTANZA ANTE'L XUICIU A UN POLICIA ESPAÑOL D'ULTRADERECHA

Unvio  Llibertariu el Xue Xin 28, 2010 4:40 pm

Solidaridad con Miguel. Concentración solidaria para este viernes 29 de Enero
x Coordinadora Antifascista de León

Desde la Coordinadora Antifascista de León queremos mostrar nuestro más cálido apoyo y solidaridad con el compañero Miguel F.A., joven asturiano de la izquierda independentista, bien conocido por la izquierda leonesa por su colaboración en los movimientos sociales leoneses, ante su inminente juicio de faltas contra un miembro de la policía española, el cual le retuvo, amenazó y agredió físicamente a la salida de su casa en Oviedo el día 11 de Junio de 2009, sólo por el hecho de vestir una sudadera con una bandera nacional vasca y la inscripción “Euskal Herria” debajo. Por lo que parece, ese policía sería un miembro de la extrema derecha españolista, bien conocido por sus actividades como ultra del Real Oviedo.

Esta agresión por parte de las Fuerzas de “Seguridad” no es un hecho aislado, puesto que este tipo de abusos policiales se vienen dando en numerosas zonas del Estado Español. Hay que recordar las agresiones sufridas en la ciudad de León en febrero de 2009, en un conocido bar del Barrio Húmedo donde paran anticapitalistas, por parte de policías a cara cubierta y tapando sus números de placa. También nombrar el hecho de la muerte “por causas naturales” de un chico de 22 años mientras estaba detenido en las dependencias de Comisaría de la policía nacional de Gijón. Eso entre muchas otras.

Desde aquí recordaros y animaros a participar en la concentración solidaria convocada por el organismo Anti-represivo asturiano Sofitu, este viernes 29 de Enero a las 9.30 horas, delante de los Juzgados de Llamaquique de Oviedo.

No dejemos que este tipo de abusos de los cuerpos de Seguridad queden impunes.

¡NO MÁS REPRESIÓN POLICIAL!
¡STOP IMPUNIDAD POLICIAL!

http://www.lahaine.org/index.php?blog=4&p=42961
avatar
Llibertariu

Númberu d'unvíos : 79
Fecha de inscripción : 23/01/2010

Ver perfil d'usuariu

Tornar arriba Ir abajo

Re: SOFITU ENTAMA UNA XUNTANZA ANTE'L XUICIU A UN POLICIA ESPAÑOL D'ULTRADERECHA

Unvio  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar arriba Ir abajo

Tornar arriba


 
Permisos de este foro:
Nun pue responder a temes n'esti foru