Auto de cierre para la web de la Assembleia da Mocidade Independentista (AMI)

Ir abajo

Auto de cierre para la web de la Assembleia da Mocidade Independentista (AMI)

Unvio  Llibertariu el Dom Feb 14, 2010 1:40 am

Finalmente Galicia Bilingue sai-se com a sua. O julgado nº 8 da cidade de Vigo dentro do processo aberto contra três militantes da nossa organizaçom vem de dictar um auto de encerramento da nossa página web. A medida cautelar, pedida pola fiscalia no 2008 vem de ser atendida agora polo juiz, que vem de emitir um auto nos últimos dias favorável ao encerramento. Perante este movimento do juíz VENTURA PÉREZ MARIÑO cabe recurso de apelaçom no praço de três dias por parte do advogado da causa.

Lembramos que o processo aberto em 2008 tinha por objecto delimitar a autoria do vídeo Vilinguismo. Perante a pouca informaçom que a Guardia Civil e Polícia ministráram na instrucçom, o julgado pediu que se aportáram mais dados claros para esclarecer a autoria. Três militantes da organizaçom fôrom citadas como responsáveis da AMI meses depois da abertura do expediente, sendo até duas vezes chamadas a declarar.

Sem juízo à vista, a medida, de nom ser aceitado o recurso da defesa, é em firme.

Da AMI queremos, como naquel momento, fazer um chamamento à resposta e à acçom perante este ataque à liberdade de expressom. O fascismo organizado, junto com a ajuda dos julgados, da corrupçom e das forças de seguridade ( agora com a unidade de delitos telemáticos à vanguarda) querem fechar a nossa página. E nós dizemos bem alto:

Fecharedes a nossa página, nós abriremos 100 mil!!!
Fascistas, as vossas agresons vam-vos sair mui caras.
Viva Galiza ceive!
avatar
Llibertariu

Númberu d'unvíos : 79
Fecha de inscripción : 23/01/2010

Ver perfil d'usuariu

Tornar arriba Ir abajo

Tornar arriba


 
Permisos de este foro:
Nun pue responder a temes n'esti foru