Contra l'homenaxe a Vitorino Alonso

Ir abajo

Contra l'homenaxe a Vitorino Alonso

Unvio  leguionense el Mar Feb 23, 2010 2:51 am



Dende la organización AGORA País Llionés queremos manifestar el nuesu total refugu a la “pública reconocencia” que la Casa de León en Madrid realizará, esti sábadu, a Victorino Alonso García, presidente de Coto Minero del Cantábrico.
Resulta paradóxicu qu'una casa rexonal premie a personas que contribuyen a estrozar el patrimoniu natural y cultural de la sua tierra, que nun faen casu de lleis y normas, ou que secuestran la voluntá popular de comarcas llionesas enteras.

Aínda más triste resultan las manifestaciones del presidente de la Casa de León en Madrid, Rafael Álvarez, xustificando esti homenaxe nas aportaciones qu'el mesmu homenaxáu realiza a la sua institución, resalvando que, entres dambos se regalan una bona fartura a base de butiellu, muitos de los trabayadores d'Alonso entovía nun cobranon las suas soldadas de xineiru.
Pa la Esquierda Llionesista, estos afanaos trabayadores, y aquellos que lluitan por defender la nuesa tierra de los cobiciosos, son los qu’en veras merecen un homenaxe d'una institución que diz representar a parte de los llioneses y llionesas nel exiliu.

Al empar, espresamos la nuesa almiración p’hacia la postura de coherencia del poeta Juan Carlos Mestre, qu'arrenuncióu a compartir homenaxe con unu de los mayores responsables de la destrucción del nuesu milenariu patrimoniu llionés.

-----------

Desde la organización AGORA País Llionés queremos manifestar nuestro más absoluto rechazo al “público reconocimiento” que la Casa de León en Madrid realizará, este sábado, a Victorino Alonso García, presidente de Coto Minero del Cantábrico.
Resulta paradójico que una casa regional premie a personas que contribuyen a destrozar el patrimonio natural y cultural de su tierra, que hacen caso omiso de leyes y normas, o que secuestran la voluntad popular de comarcas leonesas enteras.

Aunque más triste resultan las manifestaciones del presidente de la Casa de León en Madrid, Rafael Álvarez, justificando este homenaje en las aportaciones que el propio homenajeado realiza a su institución, obviando que, mientras ambos se regalan una buena comilona a base de botillo, muchos de los trabajadores de Alonso aún no cobraron sus salarios de enero.
Para la Izquierda Leonesista, estos esforzados trabajadores, y aquellos que luchan por defender nuestra tierra de los codiciosos, son los que verdaderamente merecen un homenaje de una institución que dice representar a parte de los leoneses y leonesas en el exilio.

A su vez, expresamos nuestra admiración hacia la postura de coherencia del poeta Juan Carlos Mestre, que renunció a compartir homenaje con uno de los mayores responsables de la destrucción de nuestro milenario patrimonio leonés.
avatar
leguionense

Númberu d'unvíos : 65
Fecha de inscripción : 22/01/2010
Llugar : Ciudá de Llión/Civitas Leguionense (País Llionés)

Ver perfil d'usuariu

Tornar arriba Ir abajo

Tornar arriba


 
Permisos de este foro:
Nun pue responder a temes n'esti foru